Умови згоди

Основні поняття

Продукція — запропонований до реалізації товар, згідно з асортиментом і найменуваннями, наданими виробниками рідких шпалер, компаніями «БІОПЛАСТ», «СІЛК ПЛАСТЕР», «ЛІМІЛ», «ЮРСЬКІ», «ЕКОБАРВИ».
Постачальник — інтернет-магазин «ДомДом», що реалізує продукцію — рідкі шпалери, згідно з асортиментом і найменуваннями, представленими компаніями-виробниками «БІОПЛАСТ», «СІЛК ПЛАСТЕР», «ЛІМІЛ», «ЮРСЬКІ», «ЕКОБАРВИ».
Клієнт — фізична або юридична особа, яка досягла домовленості з Постачальником щодо придбання продукції відповідно до викладених умов.

УМОВИ СПІВПРАЦІ

Придбання продукції здійснюється на підставі досягнення угоди між Постачальником і Клієнтом шляхом проведення переговорів відповідно до умов співпраці, що викладені нижче.
У випадку незгоди Клієнта з даними умовами Клієнт в обов'язковому порядку повідомляє про це Постачальника. Заявка, прийнята в роботу, а також замовлення, за яким проведена оплата, не підлягають скасуванню, окрім випадків, що не суперечать чинному законодавству України.
При досягненні повної угоди між Клієнтом і Постачальником Адміністрація інтернет-ресурсу — сайту рідких шпалер «ДомДом» обробляє і відправляє замовлення, згідно із зазначеною Клієнтом продукцією, в кількості, заявленій у замовленні. Питання, пов'язані з доставкою продукції, оговорюються додатково. Доставка здійснюється на умовах обраної Клієнтом кур'єрської служби доставки.

Інформація про продукцію

  1. Асортимент продукції представлений на сайті у вигляді зразків фото. На фото зображені зразки рідких шпалер у готовому вигляді. Палітра відтінків виставлених зразків може незначним чином відрізнятися від реального забарвлення продукції. Дана розбіжність відтінків не впливає на якість і технічні характеристики продукції, що заявлені виробниками
  2. До реалізованої продукції надається опис (за необхідності) із зазначенням ціни, а також із фотознімки товару.
  3. За бажанням Клієнта Постачальник надає додаткову інформацію, яка цікавить Клієнта. Така інформація надається Постачальником у вигляді електронного листа на електронну адресу, вказану Клієнтом, або шляхом внутрішнього оповіщення через сайт інтернет-магазину.

Оформлення замовлення та оплата продукції

  1. Ціни на продукцію підлягають коригуванню Постачальником залежно від коливання курсу валют і зростання собівартості продукції. Про підвищення цін на продукцію Постачальник не повідомляє Клієнта. Даний пункт не поширюється на зарезервовану продукцію і замовлення, за якими зроблено розрахунок.
  2. За Клієнтом закріплюється право оформлення замовлення згідно наданого інтернет-магазином асортименту. При оформленні замовлення уточнюється наявність продукції та її кількість.
  3. Замовлення, за яким проведена оплата, не може бути анульоване, крім випадків, передбачених чинним законодавством.
  4. Після оформлення замовлення Постачальник відправляє Клієнтові електронний документ, у якому вказує: номер замовлення, перелік і кількість продукції, вартість та реквізити банківського розрахункового рахунку для здійснення оплати замовлення.
  5. Після отримання підтвердження оплаченого замовлення ця заявка переходить у статус «Замовлення оплачено». Постачальник повідомляє Клієнта про отримання грошових коштів шляхом електронного оповіщення.

З більш детальною інформацією про оплату замовлення можна ознайомитись на сайті у розділі «Інформація» — «Оплата і доставка».

Умови доставки продукції

  1. Доставка продукції здійснюється по всій території України за допомогою кур'єрських служб.
  2. Доставка продукції згідно зробленого Клієнтом замовлення виконується кур'єрською службою. Терміни доставки посилки залежать від місцезнаходження Клієнта (в середньому від 1 до 5 днів). Доставка здійснюється згідно з правилами і графіком роботи кур'єрської служби. Розрахунок за доставку продукції здійснюється Клієнтом за діючими розцінками і тарифами обраної кур'єрської служби. Після передачі продукції кур'єрській службі Постачальник не несе відповідальності за її збереження, а також не несе додаткових витрат, пов'язаних з її транспортуванням.
  3. Отримання продукції, оплата доставки і термінів зберігання входить в обов'язок Клієнта.

Детальну інформацію про доставку продукції читайте на сайті в розділі «Інформація» — «Оплата і доставка».

Оформлення повернення продукції

  1. Клієнт має право здійснити відмову від оформленої заявки, у випадку якщо не була проведена оплата за нею.
  2. Своєчасне прийняття замовленої продукції входить в обов'язки Клієнти. Витрати, пов'язані зі зберіганням відправленої продукції в кур'єрській службі, покладаються на Клієнта. Витрати, пов'язані з відправленням замовлення вдруге, покладаються на Клієнта.
  3. Відповідно до чинного законодавства України, Клієнт має право на повернення придбаної продукції Постачальнику. Здійснення такого повернення можливе лише у випадку, якщо продукцію не було використано, не порушено її товарний вигляд, оригінальну упаковку не була розкрито.

Повернення здійснюється протягом 14 днів з моменту здійснення покупки. Разом з товаром Клієнт надає документи, що підтверджують придбання продукції, і опис причини такого повернення.
Витрати, пов'язані з поверненням продукції, у повному обсязі покладаються на Клієнта.
Інтернет-магазин компенсує вартість повернення продукції в повному обсязі Клієнту.
За інтернет-магазином закріплюється право внесення змін до розширення, зменшення або припинення продажу асортименту пропонованої до реалізації продукції та супутніх товарів.
Адміністрація сайту без попереднього сповіщення має право вносити будь-які зміни в цей документ.

Вигравайте подорож до Карпат до 31.12