Політика повернення товару

В  інтернет-магазині ДомДом є можливість повернути товар, що йому не підходить, протягом 14 днів з моменту покупки. Ми зобов'язуємося повернути всі сплачені кошти не пізніше 30 днів з моменту повернення товару та письмового повідомлення про нього. У випадку, якщо Ви вирішили повернути виріб, будь ласка, пишіть оціночну вартість 0 гривень Повернення грошових коштів проводиться на банківську карту. Пам'ятайте, що забираючи замовлення з поштового відділення, Ви автоматично погоджуєтеся з якістю товару. Тому ми рекомендуємо перевіряти посилку безпосередньо на пошті за присутності співробітника відділення або кур'єра. 
Для оформлення часткового повернення виробу Вам необхідно:
  • оплатити повну вартість товару;
  • правильно оформити повернення і відправити його нам;
  • отримати гроші на карту, щойно товар повернеться назад в магазин.
Варто зазначити, що при частковому або повному поверненні посилки вартість доставки оплачує клієнт. Якщо Ви повертаєте замовлення з вини магазину або знайшли виробничий брак, тоді наш інтернет-магазин повністю компенсує вартість доставки.
Переконливе прохання — після оформлення зворотної доставки обов'язково зв'яжіться з нашим оператором і повідомте йому номер накладної. Також є можливість відправити номер на електронну адресу. Обмін товару на інший виріб також можливий, але тільки протягом 14 календарних днів з того моменту, коли було отримано товар і платіжний документ.
Повернення товару належної якості — це ті вироби, які зберегли свій зовнішній вигляд, властивості і характеристики, але покупець хоче повернути його з іншої причини: не підійшов колір, розмір або фасон пристрою. У Вас є лише 14 днів, щоб повернути товар і отримати назад свої гроші.
Що стосується повернення товару неналежної якості, то тут маються на увазі поламані вироби, недоукомплектовані або ті, які мають заводський брак. Відзначимо, що деякі відмінності товару від представлених на сайті фото не вважаються несправністю. Якщо Вас щось не влаштовує у товарі, обов'язково зв'яжіться з нашим консультантом за номером телефону або залиште свої контакти у повідомленні. Наші співробітники зв'яжуться з Вами найближчим часом, щоб вирішити всі питання.
Важливо!
Повертаючи товар, обов'язково потрібно передати його у повній комплектації, з усіма елементами і приладдям. Вимоги покупця щодо обміну або повернення товару буде розглянуто тільки за наявності:
  • заяви у письмовому вигляді, де докладно вказана причина повернення і Ваші паспортні дані з номером картки для перерахування грошей;
  • чека, який підтверджує купівлю товару.
Прізвище, ім'я, по батькові покупця і власника карти повинні збігатися. 
 
Осіння акція з 4 призами до 30.09